Google ads - z 0 na 17%

PPC kampaně na Google nejsou žádná věda. Tedy když jim rozumíte, baví vás a dáte jim dostatečný čas. A na to jsme u nás v Rej-dění připraveni.

PacMan

PPC kampaně pro řetězec posiloven jsme začali spravovat na začátku roku 2018. Cílem jednotlivých kampaní bylo představení konkrétních poboček, které se nachází v různých městech České republiky a nábor nových členů.

 

Se zmíněným řetězcem spolupracujeme bez přestání již 4 roky a díky Google Ads se nám dlouhodobě daří naplňovat požadavky klienta. A to jak v oblasti prodaných členství, tak vysokou míru proklikovosti, kterou permanentně držíme nad 17 %.

 

Rapidního zvýšení míry prokliku jsme docílili pravidelnou optimalizací kampaně, prací s klíčovými slovy i atraktivitou nabídky.

datum realizace 01.10.2018 | klient FITINN Česká republika | kategorie online propagace, reklama