Audit Facebook profilu Armáda spásy

Pohled někoho z venčí je mnohdy přínosnější, než hodiny trávené na poradách.

PacMan

Byli jsme osloveni Armádou Spásy pro audit marketingových aktivit na sociálních sítích. Cílem bylo zvýšit počet osob, které se stanou dárci. Armáda spásy má mnoho zajímavých projektů, jako je například nocleženka.

 

Realizace

Než jsme začali audit realizovat absolvovali jsme osobní schůzku se všemi, kteří jsou do marketingu Armády spásy zapojeni. Na schůzce jsme zjistili, co přesně klienta trápí, jaké postupy používali do teď a kam by se chtěli posunout.

 

Následně jsme prošli on-line svět a podívali se na to, jak si Armáda spásy stojí. Prošli jsme i placené reklamy. 

 

Výstup

Výstup pro klienta byl v podobě prezentace která obsahovala

  • shrnutí aktuálního stavu
  • ukázka aktuální práce s konkrétním návrhem, jak to udělat jinak
  • tipy na nástroje, které doposud nebyly využívány 
  • tipy, jak za málo peněz získat hodně muziky
  • tipy, a konkrétní příklady toho, jak efektivně do reklamy investovat
  •  

Reference

Rešerše přišla naprosto v pořádku a jsme za ni moc rádi, spoustu věcí se již snažíme aplikovat.

Lenka Kořínková, fundraiser

 

Kdy tuto službu využít?

Když cítíte, že to není ono. Dosavadní práce vám nepřináší výsledky. Trpíte profesní slepotou. Chcete se ujistit, že jdete správným směrem.

datum realizace 27.05.2020 | klient Armáda Spásy | kategorie audit marketingových aktivit